Garanties en Klachten

Garantie

Ons assortiment verenigt een diversiteit aan merken en producten die allemaal zorgvuldig door ons zijn geselecteerd op kwaliteit. Mocht het toch voorkomen dat er iets mis is met een aankoop bij De Rode Winkel zullen wij onze uiterste best doen dit probleem op te lossen.

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Deze wettelijke garantie geldt onverminderd (eventuele) extra door ons aangeboden garanties.

Op al onze jeans geven wij een minimale wettelijke garantietermijn van 6 maanden. Met klachten over jeans die langer gedragen zijn dan 6 maanden vragen we je jeans even mee te nemen naar de winkel dan kunnen we de klacht beoordelen en samen tot een oplossing komen.

Hoe behandelen wij klachten?

Wij begrijpen dat je soms vragen hebt over de juiste maat, een pasvorm, de kwaliteit, ook kan soms wat mis zijn, een broek te snel kapot, een pakket te laat geleverd. 

Wij vinden het belangrijk om te blijven communiceren en zoeken dan een passende oplossing.

Schroom niet om contact met ons op te zoeken.

Wij verzoeken u naar de winkel te komen als u een klacht heeft.

Bent u niet in de gelegenheid om naar de winkel te komen? Maak dan foto’s van de klacht, stuur dit per e-mail naar info@derodewinkel.nl.

Klachten

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen met de winkel 030 233 63 03 of mail naar info@derodewinkel.nl. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform .

Chat openen
Advies nodig?
De Rode Winkel WhatsApp
Vragen over een product? Stuur een appje en een van onze jeansadviseurs neemt contact met je op.