Lois Jeans in Utrecht bij De Rode Winkel. Om verschillende outfits te creëren heeft een vrouw meer nodig dan alleen een soort model. Naast skinny of straight is een flare jeans een essentieel item voor dames.
Lois Jeans werd opgericht in 1962, het Spaanse bedrijf was het eerste Europese jeansmerk. Het werd bekend doordat het gedragen werd door mode iconen en muzikanten. Snel veroverde zij in Utrecht het straatbeeld en de dansvloer.
In tegenstelling tot de gerenommeerde jeansmerken die zich in eerste instantie richtte op werkkleding, richtte zij zich op fashion en een sexy uitstraling. Wat onderscheid hun en wat willen alle vrouwen in een jeans? Gewoon mooie billen. Iets waar ze altijd al voor heeft gestaan.
De Rode Winkel in Utrecht en hun delen de mening dat een kledingstuk langere tijd moet meegaan. Het moet niet perse seizoensgebonden is. Lois Jeans streeft ernaar om collecties te maken die draagbaar zijn in elk soort klimaat en seizoen.
In contrast to the renowned jeans brands that initially focused on workwear, they focused on fashion and a sexy look. What distinguishes them and what do all women want in jeans? Just beautiful buttocks. Something Lois Jeans has always stood for. De Rode Winkel in Utrecht and Lois Jeans share the opinion that a piece of clothing should last for a longer period of time and is not necessarily seasonal. They strives to create collections that are wearable in every kind of climate and season. To celebrate our collaboration, the range of them has been expanded with us and they is central to our shop window and exhibition.