Awards & Predicaat Hofleverancier

De Rode Winkel behoort tot een van de beste winkels van Utrecht en is de hotspots in de stad. Als u Utrecht bezoekt is De Rode Winkel zeker de moeite waard om even naar binnen te lopen. In 2017 won het de Retail Experience Award en in 2018 de Retail Story Telling Award. De Rode Winkel bestaat 181 jaar en heeft sinds 2012 het predicaat Hofleveracier.

HOFLEVERANCIER

Op 19 maart 2012 kregen Thom Broekman en De Rode Winkel het predicaat Hofleverancier toegekend. Het is een onderscheiding die als het ware het respect, de waardering en het vertrouwen van de Vorstin of de Vorst, symboliseren tegenover de onderneming die het predicaat mag voeren.

Dit predicaat staat voor bewezen kwaliteit, maatschappelijke betrokkenheid en goed ondernemerschap met oog voor mens en omgeving.

STORY TELLING AWARD 2018

Op de Soul Salon in Amsterdam heeft De Rode Winkel de Story Telling Award in de categorie Denim gewonnen. In juli 2017 sleepte De Rode Winkel de Retail Excellence Award in de wacht.

De Story Telling Award was een spannende de race tussen 10 genomineerden retailers. In de eerste ronde maakte het publiek uit wie er naar de tweede ronde zou gaan. In de tweede ronde gaf een beoordeling van een mystery shopper en beoordeling van de jury bestaand uit retailexperts de doorslag. In het juryrapport komt naar voren dat het speciale concept, kennis, enthousiasme en het zijn van een one of a kind winkel de doorslag gaven.

Het winnen van deze prijs is een teken dat De Rode Winkel gewaardeerd wordt door klanten en retail experts. Niet alleen op het gebied van service maar ook op het gebied van duurzaamheid.

Wij investeren veel in ons personeel, productkennis, persoonlijke groei en voeden het personeel op in het kader van duurzaamheid. Hoe zorg je ervoor dat kleding langer mee gaat.

Wij zijn al langere tijd bezig met duurzaamheid, het aanbod in merken die duurzaamheid centraal hebben staan zijn groeit. Wij proberen klanten op te voeden, geven wasvoorschriften mee en verkopen niet alleen kleding maar repareren en vermaken kleding.

De Soul Salon is een sustainable modebeurs waar meer dan 100 merken zich presenteren. Dit was de tweede editie van de Soul Salon in de Gashouder dit jaar.

RETAIL EXCELLENCE AWARD 2017

De Rode Winkel heeft de Retail Excellence Award 2017 Juryprijs gewonnen. Dat is zondag 9 juli tijdens de uitreiking van de Dutch Retail Experience Awards 2017 in Amsterdam bekend gemaakt.

Uit het juryrapport: De nieuwe verbouwde winkel ziet er fantastisch uit. Erg knap hoe Tom Broekman en zijn dochter Pauline blijven bewegen en na een faillissement opnieuw durven te kiezen in deze steeds veranderende markt. Iets om trots op te zijn. Waar steeds meer denimzaken het aanbod verbreden met andere segmenten focust Tom Broekman juist op jeans en ze hebben het aandeel vrouwenmode vergroot.

In een winkelstraat waar monobrandstores en warenhuizen de boventoon voert, is De Rode Winkel in het oog springend en kiest juist niet voor mainstream.

Wij zijn ongelooflijk trots op deze prijs. Het onderstreept dat niet alleen wij, maar ook experts uit het vak in het concept van De Rode Winkel geloven.

LEERBEDRIJF

De Rode Winkel is een erkend leerbedrijf. Zowel voor Logistiek, KCH (Kenniscentrum Handel), Stichting GOC (Grafimedia), als voor Nimeto is De Rode Winkel een erkend leerbedrijf. Hierdoor zijn stagiaires bij De Rode Winkel in goede handen. Zoek je een stageplaats? Stuur een mail met je motivatie en CV naar info@derodewinkel.nl

Whatsapp logo