Om verschillende outfits te creëren heeft een vrouw meer nodig dan alleen een soort model, naast skinny of straight, is een flare jeans een essentieel item voor dames.
Met dit gegeven is Lois weer terug in De Rode Winkel. Lois Jeans werd opgericht in 1962, het Spaanse bedrijf was het eerste Europese jeansmerk. Lois werd bekend doordat het gedragen werd door mode iconen en muzikanten, al snel veroverde Lois het straatbeeld en de dansvloer.
In tegenstelling tot de gerenommeerde jeansmerken die zich in eerste instantie richtte op werkkleding, richtte Lois zich op fashion en een sexy uitstraling. Wat onderscheid Lois en wat willen alle vrouwen in een jeans? Gewoon mooie billen. Iets waar Lois altijd al voor heeft gestaan.
Lois en De Rode Winkel delen de mening dat een kledingstuk langere tijd moet meegaan en niet perse seizoensgebonden is. Lois streeft ernaar om collecties te maken die draagbaar zijn in elk soort klimaat en seizoen. Om onze samenwerking te vieren is het assortiment van Lois bij ons uitbreidt en staat Lois centraal in onze etalage en expositie.