Special Diesel Window

Diesel staat deze maand in de spotlights in De Rode Winkel. Diesel heeft een speciale etalage voor De Rode Winkel ontworpen om het merk nog meer onder de aandacht te brengen. Diesel was afgelopen maand de grote winnaar op het Cannes Lions International Festival of Creativity. Diesel won maar liefst dertien prijzen. Diesel won deze prijzen met verschillende campagnes en projecten waaronder “Go With The Flaw en “Deisel”.

Diesel is op dit moment echt hot. Ze maken goede producten met echte merkwaarde. Jeans van hoge kwaliteit met mooie wassingen, kleuren en juiste details, zowel voor dames als voor heren. In het algemeen zijn tops met logo’s zijn de afgelopen jaren veel gezien in het straatbeeld en die van Diesel hoort daar natuurlijk bij. De tops hebben een echte diesel kwaliteit, deze zijn net van een wat zachtere stof gemaakt.

In de etalage van De Rode Winkel probeert Diesel het verhaal te vertellen dat je na een niet geslaagde date gemakkelijk kan wegrennen in een Diesel broek. In de steeg zes modellen uitgestald, die een mooi beeld geven van de spijkerbroeken van Diesel.

Wij vinden het supergaaf dat Diesel dit met ons wilt doen in De Rode Winkel. So…. Let’s Go With The Flaw

Deel dit verhaal:

Blijf op de hoogte van de laatste trends, evenementen & exposities

Nieuwsbrief
Met het versturen van dit formulier schrijft u zich in voor de nieuwsbrief van De Rode Winkel. Wil je weten hoe wij met jouw ingevulde gegevens omgaan, lees hier onze privacyverklaring
Leuk dat je onze website bezoekt. Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website te verbeteren, maken wij gebruik van functionele, analytische en tracking cookies. Naast het accepteren van de cookies, kun je deze ook beheren via 'Cookie instellingen'.
Accepteer cookiesCookie instellingen
1
×
Hallo: wat kunnen wij voor jou doen? Stuur ons een bericht via Whatsapp.